Sayfa 47/135 İlkİlk ... 3745464748495797 ... SonSon
Arama sonucu : 1073 madde; 369 - 376 arası.

Konu: AGHOL - AG Anadolu Grubu HOLDİNG A.Ş.

  1. #369
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Soooome-where o-ver the raaaain-boooow
    Gönderi
    4,385
     Alıntı Originally Posted by roark Yazıyı Oku
    Tüm ortakların ve forumdaşların yeni yılını kutlar; sağlık, huzur, mutluluk ve bol kazançlar dilerim...AGHOL'ün ortakların yüzü gülmesi temennilerimle...Yatırım Tavsiyesi Değildir...
    Tesekkurler sayin roark

  2. #370
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Soooome-where o-ver the raaaain-boooow
    Gönderi
    4,385
    https://www.patronlardunyasi.com/hab...aybeder/245071

    Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Manisa'ya yatırım yapmaktan vazgeçen Volkswagen'in kararına ilişkin, "Bu işte biz değil, Volkswagen kaybeder. Biz kendi otomobil projemize güveniyoruz. Bizim yatırımcıya kapımız açık. Türkiye, önümüzdeki dönemde dünyanın üretimde parlayan yıldızı olacak"

    'Türkiye'nin Otomobili ile mobilite ekosistemi oluşturacağız'

    Varank, Türkiye'nin Otomobili'nin 2022 sonunda seri üretim bandından ineceğini söylediklerini hatırlatarak, açıklanan takvimde an itibarıyla herhangi bir değişiklik olmadığı bilgisini verdi.

    Otomobilin çok beğenildiğini belirten Varank, şöyle devam etti:

    "Araba konusu herkesi ilgilendirdiği için bir sahiplenme var. Eleştiriler de var, 'Global firmalarla çalışıyorsunuz. Parçaların bir kısmını yurt dışından alacaksınız, bu nasıl yerli otomobil?' diye. Ben onun örneklerini veriyorum. Şu anda global tedarik zincirlerine baktığınızda hangi araç yüzde 100 bir ülkenin kendi toprakları içinde üretiliyor ki? Nasıl rekabetçi olacaksınız? İnsanların daha fazla satın almasını ikna edeceksiniz, ona göre bir politika izliyorsunuz. Biz, fikri mülkiyet hakları yüzde 100 ülkemize ait olan, mühendisliğini kendi insanımızın yaptığı bir otomobilden bahsediyoruz. Tabii ki tedarikçileri arasında başka insanlar olabilir. Dünya otomotiv endüstrisi o kadar hızlı gelişiyor ki biz buna artık otomobil demiyoruz, bu artık akıllı bir ürün. Türkiye, çok önemli bir otomotiv üreticisi. 33 milyar dolarlık otomotiv, yedek parça ve mühendislik ihracatı yapan bir ülke. Eğer siz sadece tedarikçiyseniz genel merkezlere bağlı dönüşümü yapabilirsiniz. Biz Türkiye'nin Otomobili ile ülkede bu kabiliyetleri kendimiz tetikleyeceğiz, geliştireceğiz ve Türkiye'de mobilite ekosistemi oluşturacağız. Burada hiçbir sıkıntı yok. İnşallah 2022'nin sonunda bu araçlar banttan indiğinde tüm Türkiye'nin gurur duyduğu bir aracı karşımızda hep birlikte göreceğiz."

    'Büyükelçilerimiz gururla araçlara binsinler, tüm dünyaya bunu göstersinler, böyle bir hayalim var'

    Varank, çıkan ilk araçlardan Türkiye'nin dünyadaki büyükelçilerine göndermek istediğini belirterek, "Büyükelçilerimiz gururla o ülkelerde o araçlara binsinler, ülkelerin caddelerinde bizim otomobilimizle gezsinler, tüm dünyaya bunu göstersinler, böyle bir hayalim var. Bunu da başarabilirsek hoş bir şey olur diye düşünüyorum" dedi.

    Volkswagen'in Türkiye'ye yatırım yapmaktan vazgeçmesi kararına ilişkin de ilk kez konuşan Varank, şunları söyledi:

    "Başından beri bir süreç yürüttük. Volkswagen CEO'su Diess'in bana yazdığı mektup var. 'Biz Türkiye'yi çok önemli bir ülke olarak görüyoruz. Türkiye'de yatırım yapanın kazanacağını biliyoruz.' Burada açıkça şunu da belirtiyor, 'Ben kişisel olarak Türkiye'yi çok önemli bir pazar, üretici olarak görüyorum, yatırım yapmanın doğru olduğunu biliyorum ama pandemi sürecinde otomobil endüstrisinde büyük oynaklık oldu. Biz ve yönetim kurulumuz yeni yatırım yapma isteklerinden vazgeçtik. Bütün çözümlerini mevcut fabrikalarında güncellemeye giderek çözmek istiyorlar. Çünkü sektörün ne olacağını bilmiyoruz' diyor.

    Kendisi Cumhurbaşkanımız ile görüşmek için 2 kez geldi. Bizim talebimiz değil, kendisi geldi, ne yapmak istediklerini anlattı. Bize resmi açıklaması bu ama şunu da biliyorum, bu şirketler global şirketler ama yönetim kurullarına baktığınızda yerel yönetimlerin yani eyaletlerin burada etkisi var, sendikaların ortaklığı var, yabancı ortaklar var. Tüm bu dengeleri tutarak yatırım kararları alıyorlar. Tabii ki burada siyaseten bu işi istemeyenlerin olduğunu biliyorduk. Zaten basına yaptığı açıklamalarda Diess bunu da söyledi."

    Varank, global markaların siyasi karar vermemesi gerektiğine dikkati çekerek, "Eğer bu şirket halka açıksa siz aslında yatırımcınızı kandırıyorsunuz, karlı olana değil, size yapılan siyasi baskılara göre karar veriyorsunuz demektir. Bunu da kendilerinin basına beyan etmiş olmaları üzücü ve altı çizilmesi gereken bir husus. İlk toplantıda kendilerine şu cümleyi kurduğumu hatırlıyorum, 'Bakın, biz Türkiye olarak önemli bir ekonomiyiz, global yatırımcıyı çok önemsiyoruz ama bu işi yapacaksak lütfen ekonomik karar verin, siyasi karar vermeyin. Siyasi karar verecekseniz bu işe başlayıp enerjimizi harcamayalım.' O gün bize söyledikleri, 'Asla siyasi karar vermeyeceğiz' idi" ifadelerini kullandı.

    'Türkiye'ye yatırım yapan kazanır'

    Türkiye'ye yatırım yapan yatırımcının hem kendisinin hem ülkenin kazanacağını vurgulayan Varank, bütün yatırımcılara eşit davrandıklarını söyledi.

    Varank, global firmaların kendileriyle görüştüğüne işaret ederek, "Bu işte de biz değil, Volkswagen kaybeder. Çünkü yatırımcısını ekonomik değil, siyasi kararlarla aldattığını kendileri itiraf etmiş oldu. Biz kendi otomobil projemize güveniyoruz. Bizim yatırımcıya kapımız açık. Türkiye, önümüzdeki dönemde dünyanın üretimde parlayan yıldızı olacak. Türkiye'ye yatırım yapan kazanacak" diye konuştu.

  3.  Alıntı Originally Posted by Depeche Mode Yazıyı Oku
    https://www.patronlardunyasi.com/hab...aybeder/245071

    Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Manisa'ya yatırım yapmaktan vazgeçen Volkswagen'in kararına ilişkin, "Bu işte biz değil, Volkswagen kaybeder. Biz kendi otomobil projemize güveniyoruz. Bizim yatırımcıya kapımız açık. Türkiye, önümüzdeki dönemde dünyanın üretimde parlayan yıldızı olacak"

    'Türkiye'nin Otomobili ile mobilite ekosistemi oluşturacağız'

    Varank, Türkiye'nin Otomobili'nin 2022 sonunda seri üretim bandından ineceğini söylediklerini hatırlatarak, açıklanan takvimde an itibarıyla herhangi bir değişiklik olmadığı bilgisini verdi.

    Otomobilin çok beğenildiğini belirten Varank, şöyle devam etti:

    "Araba konusu herkesi ilgilendirdiği için bir sahiplenme var. Eleştiriler de var, 'Global firmalarla çalışıyorsunuz. Parçaların bir kısmını yurt dışından alacaksınız, bu nasıl yerli otomobil?' diye. Ben onun örneklerini veriyorum. Şu anda global tedarik zincirlerine baktığınızda hangi araç yüzde 100 bir ülkenin kendi toprakları içinde üretiliyor ki? Nasıl rekabetçi olacaksınız? İnsanların daha fazla satın almasını ikna edeceksiniz, ona göre bir politika izliyorsunuz. Biz, fikri mülkiyet hakları yüzde 100 ülkemize ait olan, mühendisliğini kendi insanımızın yaptığı bir otomobilden bahsediyoruz. Tabii ki tedarikçileri arasında başka insanlar olabilir. Dünya otomotiv endüstrisi o kadar hızlı gelişiyor ki biz buna artık otomobil demiyoruz, bu artık akıllı bir ürün. Türkiye, çok önemli bir otomotiv üreticisi. 33 milyar dolarlık otomotiv, yedek parça ve mühendislik ihracatı yapan bir ülke. Eğer siz sadece tedarikçiyseniz genel merkezlere bağlı dönüşümü yapabilirsiniz. Biz Türkiye'nin Otomobili ile ülkede bu kabiliyetleri kendimiz tetikleyeceğiz, geliştireceğiz ve Türkiye'de mobilite ekosistemi oluşturacağız. Burada hiçbir sıkıntı yok. İnşallah 2022'nin sonunda bu araçlar banttan indiğinde tüm Türkiye'nin gurur duyduğu bir aracı karşımızda hep birlikte göreceğiz."

    'Büyükelçilerimiz gururla araçlara binsinler, tüm dünyaya bunu göstersinler, böyle bir hayalim var'

    Varank, çıkan ilk araçlardan Türkiye'nin dünyadaki büyükelçilerine göndermek istediğini belirterek, "Büyükelçilerimiz gururla o ülkelerde o araçlara binsinler, ülkelerin caddelerinde bizim otomobilimizle gezsinler, tüm dünyaya bunu göstersinler, böyle bir hayalim var. Bunu da başarabilirsek hoş bir şey olur diye düşünüyorum" dedi.

    Volkswagen'in Türkiye'ye yatırım yapmaktan vazgeçmesi kararına ilişkin de ilk kez konuşan Varank, şunları söyledi:

    "Başından beri bir süreç yürüttük. Volkswagen CEO'su Diess'in bana yazdığı mektup var. 'Biz Türkiye'yi çok önemli bir ülke olarak görüyoruz. Türkiye'de yatırım yapanın kazanacağını biliyoruz.' Burada açıkça şunu da belirtiyor, 'Ben kişisel olarak Türkiye'yi çok önemli bir pazar, üretici olarak görüyorum, yatırım yapmanın doğru olduğunu biliyorum ama pandemi sürecinde otomobil endüstrisinde büyük oynaklık oldu. Biz ve yönetim kurulumuz yeni yatırım yapma isteklerinden vazgeçtik. Bütün çözümlerini mevcut fabrikalarında güncellemeye giderek çözmek istiyorlar. Çünkü sektörün ne olacağını bilmiyoruz' diyor.

    Kendisi Cumhurbaşkanımız ile görüşmek için 2 kez geldi. Bizim talebimiz değil, kendisi geldi, ne yapmak istediklerini anlattı. Bize resmi açıklaması bu ama şunu da biliyorum, bu şirketler global şirketler ama yönetim kurullarına baktığınızda yerel yönetimlerin yani eyaletlerin burada etkisi var, sendikaların ortaklığı var, yabancı ortaklar var. Tüm bu dengeleri tutarak yatırım kararları alıyorlar. Tabii ki burada siyaseten bu işi istemeyenlerin olduğunu biliyorduk. Zaten basına yaptığı açıklamalarda Diess bunu da söyledi."

    Varank, global markaların siyasi karar vermemesi gerektiğine dikkati çekerek, "Eğer bu şirket halka açıksa siz aslında yatırımcınızı kandırıyorsunuz, karlı olana değil, size yapılan siyasi baskılara göre karar veriyorsunuz demektir. Bunu da kendilerinin basına beyan etmiş olmaları üzücü ve altı çizilmesi gereken bir husus. İlk toplantıda kendilerine şu cümleyi kurduğumu hatırlıyorum, 'Bakın, biz Türkiye olarak önemli bir ekonomiyiz, global yatırımcıyı çok önemsiyoruz ama bu işi yapacaksak lütfen ekonomik karar verin, siyasi karar vermeyin. Siyasi karar verecekseniz bu işe başlayıp enerjimizi harcamayalım.' O gün bize söyledikleri, 'Asla siyasi karar vermeyeceğiz' idi" ifadelerini kullandı.

    'Türkiye'ye yatırım yapan kazanır'

    Türkiye'ye yatırım yapan yatırımcının hem kendisinin hem ülkenin kazanacağını vurgulayan Varank, bütün yatırımcılara eşit davrandıklarını söyledi.

    Varank, global firmaların kendileriyle görüştüğüne işaret ederek, "Bu işte de biz değil, Volkswagen kaybeder. Çünkü yatırımcısını ekonomik değil, siyasi kararlarla aldattığını kendileri itiraf etmiş oldu. Biz kendi otomobil projemize güveniyoruz. Bizim yatırımcıya kapımız açık. Türkiye, önümüzdeki dönemde dünyanın üretimde parlayan yıldızı olacak. Türkiye'ye yatırım yapan kazanacak" diye konuştu.
    bakan saçmalamış, terkedilmiş sevgili gibi one öyle sen kaybettin bu türkiye algısı için çok olumsuz oldu, togg muamma 2022-2023 il üretim yapılacak deniyor ama bu hızla zor gibi daha fabrika yeni yapılmaya başladı dövizdeki artış sebebi ile teşvik miktarı ve togg hissedarlarının koyacağı sermaye yükselecektir

  4. #372
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Soooome-where o-ver the raaaain-boooow
    Gönderi
    4,385

  5.  Alıntı Originally Posted by Depeche Mode Yazıyı Oku
    stop saatine kadar hesaplamaış helal olsun

    miletde ne uğraşıyor tahta yapmak için her gün milyonlarca tl al sat

    çiz sende iki grafik oldu bitti ne güzel dünya

    ag 9 aylık finansalı zaten burayı hakediyor

    ama iştirakler önemli yukarsı için satış şart
    paravani,adel,ısızu,gyo hepsi satılmalı bu 4 satılsın en kötü 150.000 borsada 60 olur
    efes-ag arasında kalsam ag seçerim ag silahları var (varlık satışları) şuan bunları kullanmadığından iskontolu bu gün migrosu satışa çıkarsa su içinde 80-100 tl satar abartmıyorum
    ama efes hiç bir silahı yok ccola yüzü suyu hürmetine 23 durabiliyor efes yükselişi için kar yapmaktan başka şansı yok

    ag nad kar yapmayan ısızu adel efes ve migrostan gelmekte (efes içindeki ccola altın)

    koç holding nad ford tofaş opet türk traktör arçelik aygaz gelmekte hepsi hersene yüksek miktarda temettü ödüyor
    zarar eden tüpraş ve opet var bu yıılık seneye olmayacak

    ag holde nad iskontosu yok çünkü nad lardan temettü girişide yok gibi (sadece ccola) bu sebeple
    4-5 halka açık şirket değerini al bunu net solo borçtan düş yok nad iskontosu şukadar demek saçmalamaktan başka birşey değil
    Son düzenleme : tarik1234; 04-01-2021 saat: 15:50.

  6. #374
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Soooome-where o-ver the raaaain-boooow
    Gönderi
    4,385

  7. AGHOL çok ciddi NAD iskontosu ile fiyatlanmaktadır. İskontonun sebebi holdingin solo finansman giderleri yüksek olmasıdır. Holdingin yüksek finansman giderleri olması Anadolu Efes'in %43'üne sahip olduğu, Migros'un %50'sine sahip olduğu gerçeğini değiştirmez.

  8. #376
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Soooome-where o-ver the raaaain-boooow
    Gönderi
    4,385

Sayfa 47/135 İlkİlk ... 3745464748495797 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •