Sayfa 311/319 İlkİlk ... 211261301309310311312313 ... SonSon
Arama sonucu : 2552 madde; 2,481 - 2,488 arası.

Konu: RYSAS - Reysaş Holding

  1.  Alıntı Originally Posted by VaLeNTiNe Yazıyı Oku
    GYO bedellisi sonrası bir bedelli daha gelir mi acaba?

    Bu Durmuş'dan her şey beklenir.

    "Ülkeye döviz getirmenin farklı yolları vardır. Şirketinize yatırım yapan yabancı yatırımcıları köşeye sıkıştırıp bedelliyle paralarını alırsanız ülkeye döviz getirerek cari açığın kapanmasına yardımcı olursunuz." imza Türkiye'nin ilk uzaylısı.

    Yanlış hatırlamıyorsam Rysas ın bir önceki bedelli finansal borç ödemeleri içindi.
    Zaten nakit sıkıntısı varken, Şimdi gyo nun bedellidine hangi kaynakla karşılayacak? Bu bedelli payını ödemeyi bir dış kaynaktan sağlar sanırım.. Sonrasında Tahsisli sermaye artışını daha yüksek bir olasılık görüyorum.

  2. #2482
    Duhul
    Mar 2017
    İkamet
    bursa
    Yaş
    55
    Gönderi
    3,695
     Alıntı Originally Posted by 1prometheus Yazıyı Oku
    Yanlış hatırlamıyorsam Rysas ın bir önceki bedelli finansal borç ödemeleri içindi.
    Zaten nakit sıkıntısı varken, Şimdi gyo nun bedellidine hangi kaynakla karşılayacak? Bu bedelli payını ödemeyi bir dış kaynaktan sağlar sanırım.. Sonrasında Tahsisli sermaye artışını daha yüksek bir olasılık görüyorum.
    Yada iştirakler değerlendirilir

    Redmi Note 4 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  3.  Alıntı Originally Posted by EFT Yazıyı Oku
    Yada iştirakler değerlendirilir .
    Bu nasıl olacak!?

  4. #2484
    Duhul
    Mar 2017
    İkamet
    bursa
    Yaş
    55
    Gönderi
    3,695
     Alıntı Originally Posted by 1prometheus Yazıyı Oku
    Bu nasıl olacak!?
    Satar, yada ortak alır iştiraklere, gerçi biraz zor, koklatmaz kimseye..

    Redmi Note 4 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  5.  Alıntı Originally Posted by 1prometheus Yazıyı Oku
    Yanlış hatırlamıyorsam Rysas ın bir önceki bedelli finansal borç ödemeleri içindi.
    Zaten nakit sıkıntısı varken, Şimdi gyo nun bedellidine hangi kaynakla karşılayacak? Bu bedelli payını ödemeyi bir dış kaynaktan sağlar sanırım.. Sonrasında Tahsisli sermaye artışını daha yüksek bir olasılık görüyorum.
    RYSAS bedellisi konteyner yatırımı içindi. İzahnamede bu şekkilde söylenmişti. Durmuş'a göre RYSAS'ın ciddi nakit fazlası var. Borçları bir risk unsuru olarak görmüyor.

  6. #2486
    RYSAS sermaye arttırımı

  7. Avusturya ve Çin, Türkiye'yi "Demir İpek Yolu'nun merkezi yapacak


    Çin ile Avrupa arası yeni İpekyolu Türkiye'den geçiyor

    Pasifik Avrasya işletmesi ile Avusturya Demiryolları, Asya-Avrupa arası trenle mal taşımacılığını geliştirmek amacıyla yeni bir ortaklık oluşturdular. Bu işbirliği, Asya ile Avrupa arası bağlantıları daha da güçlendirecek olduğu gibi mal nakli güzergahı da en önemli terminal olarak Türkiye'deki Köseköy'ü kullanacak ve Bağımsız Devletler Topluluğu (eski Sovyet ülkeleri) ülkelerinden geçerek Çin ile Avrupa arasında işleyecek.

    Söz konusu ortaklık çerçevesinden Çin'den yola çıkan mallar Pasifik Avrasya tarafından Köseköy'e taşınacak. Buradan itibaren Rail Cargo Group, Avrupa'ya doğru taşıma işlemini üstlenecek Bunun tersi istikamette de Avrupa'dan sevk edilen mallar Köseköy'e gelecek ve buradan itibaren de Pasifik Avrasya, taşıma işlemini Azerbaycan, Kazakistan, Özbekistan üzerinden Çin'e kadar gerçekleştirecek. Her iki nakliyeci işletme de demiryolu ile sürekli olarak Avrasya anakarasını katedecek ve iklim değişikliği konusundaki küresel çabalara katkıda bulunabilecektir.

    Bu güzergahta Köseköy, saptandığı üzere, mal nakliyatı için Türkiye'de bir tür eklem noktası işlevi görüyor. Avusturya Demiryolları Rail Cargo Group ve Pasifik Avrasya Çin ile Avrupa arası demiryolu nakliyesi açısından önemli bir lojistik işlev görmekte.

    Öte yandan, İstanbul'da 17 çalışanı bulunan Avusturya Demiryolları Rail Cargo Group, haftada on gidiş-geliş ile Avrupa'dan Türkiye'ye Halkalı üzerinden çok yüksek miktarda mal taşıması yapmakta. Şimdi yukarıda açıklanan işbirliği ile söz konusu trenler artık Türkiye'nin Asya tarafında bulunan Köseköy terminaline gelecek.

    Köseköy TCDD'nin 19 lojistik merkezinden birisi. olup Pasifik Avrasya tarafından kullanılan İstanbul'a en yakın yük terminali. Bu terminal en çok da otomobil, çelik ve ahşap endüstrisi için kullanılmakta olup Avrasya anakarası taşımacılığında önemli bir eklem noktası.

    Türkiye esasen "Doğu ile Batı arasında köprü" olarak nitelenegelir. Asya ile Avrupa arasındaki coğrafi konumu Türkiye'yi, pek çok Avrupa ülkesi lojistik bir eklem noktası durumuna getirmekte olduğundan, aynı zamanda Çin için de önemli bir strateji piyasa yapmaktadır.

    Çin Uluslararası Radyosu

  8.  Alıntı Originally Posted by VaLeNTiNe Yazıyı Oku
    RYSAS bedellisi konteyner yatırımı içindi. İzahnamede bu şekkilde söylenmişti. Durmuş'a göre RYSAS'ın ciddi nakit fazlası var. Borçları bir risk unsuru olarak görmüyor.
    Nakit fazlası var ise ne diye konteyner yatırımınıda şirket nakitinden ödemediler! Veya Şimdi rygyo nun bedellisi için payına düşen 150 milyonu ve diğer borçları ödeyecek yeterince nakiti daha varsa sorun yok, yeni bir bedelli sarmalı olmaz ozaman

Sayfa 311/319 İlkİlk ... 211261301309310311312313 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •